Tokio Hotel i Monaco

Sa jag att när vi var i Frankrike så var det en massa Tokio Hotel saker?
När man gick in i en helt vanlig livsmedelsaffär och kolalde på tidningshyllan så var iallfall en tredjedel full av Bill och Toms ansikte. Lite läskigt faktist.
Och den fanns en massa tröjor med deras tryck på. Men jag köpte ingen...

Nu till det jag egentligen ville berätta. Dom skulle komma till Monaco (som bara låg en timme med tåg bort ,som vi förresten åkte till) och att dom skulle ha en spelning veckan efter att vi åkt hem.
Det är lite surt. Inte så att chansen var så stor att jag hade gått på den konserten, utan det hade bara varit coolt att vara där den kvällen.

Jaja, godnatt på er allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godnatt! Hoppas du får en bra dag imorgon=). BTW, fin blogg=)

2008-06-30 @ 00:57:25
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Haha, det kan jag förstå :P

2008-06-30 @ 17:35:53
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0