Söndag den 29

Suck... det känns som om jag har bloggat jättelite på sistone. Jag vet inte vad som är med mig.
Annars brukar jag sitta framför datan jättelänge men dom sista dagarna kanske jag har suttit en halvtimme per dag.
Väntar på att dumma Adobe ska ge mig gratis testversion av PS, jag behöver PS!!

Vill ni veta lite om min dag? Njaa...men jag vill berätta.
Mamma väcte mig klockan tolv och det var faktist snällt att låta mig sova så länge :)
Jag var uppe kanske en halvtimme innan jag åt brunch - omelett.
Sen nån gång vid två åkte jag och paps till Tandsbyn för att hämta Jenne som skulle stå i mål i dagens match.
Vi förlorade den matchen med 4-1 mot Opes 94.
Hehe, det var en tjej som fällde mig så jag först ramlade på knät ,sen liksom studsade jag till så att jag landade på kinden. Det var som att se på gräset genom förstorningsglas...
Nu ska jag göra nåt, kanske spela lite bilspel - (jag?nörd?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0