Jag är pank! Och allt hon gör är att snacka strunt!

Hejhej!
Har inte suttit framför datorn nånting idag, trots att jag varit hemma större delen av den.
Det var tänkt att jag skulle följa med Anna till Sundsvall och gå på Ikea men det blev inte så.
Hon ringde och väckte mig vid elva nån gång. Men när jag inte skulle följa med så gick jag och la mig en timme istället.
Sen har jag mest segat. När jag tänker efter så har jag faktist ingen aning om vad jag har gjort.
Jag låg och segade en timme och klädde inte på mig vettiga kläder fören kanske vid ett-halv två.
Då drog jag på mig mina gamla svarta,stuprör och en randig,vanlig tröja från Zlave.

Jag har världens bästa idé - jag ska måla min datorstol röd!
Mitt rum är så ljust och vitt så jag tänkte att det skulle passa med en färgglas,skrikig sak.
Men när jag gick till Sedins så tänkte jag att det inte skulle vara så dyrt, jag hade med mig en femtio-lapp.
När jag kom in där så kollade jag runt lite och dom hade alla färger utom röd! Hur är det möjligt?
Så jag gick fram och sa att jag skulle måla om en stol och behövde en burk rödfärg.
Och då började hon prata en massa om att det måste vara rätt röd, att dom skulle blanda, och att det skulle vara nåt speciellt medel.Då sa jag att "jag bara ville ha en vanlig burk med rödfärg."
Men det gick tydligen inte in och hon började prata igen, men det lät mest som bla bla bla i mina öron.
Tillslut frågade jag hur mycket det skulle kosta och då sa hon 150 kronor. 150 kronor!
För en burk med rödfärg!
Ni ska inte tro att jag är snål eller så. Utan jag är bara väldigt pank! Allt jag ber om är en röd stol.
Jag ska åka in till stan imorgon tror jag och kolla på Hobbyboden.

Kommentarer
Postat av: arizona sis

Värst var du har blivit en händy män då :P kul! :) fast jag tror inte att det är billigare på hobbyboden, tror att det billigaste sättet är att berätta idén för mams och visa dina underbart söta hundögon, så kanske färgen kostar gratis :)

2008-07-01 @ 01:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0