"Hur känns det att bli gamma...äldre?"

Var hemma hos Anna ikväll.
Vi roade oss med studsmatta och kamera. Gissa vilken mix!
Det blev en hel del "I belive I can fly" och "Superman!" bilder kan jag lova.
Vi roade oss verkligen med att kameran tar flera bilder samtidigt och att det blir som en film. Jösses vad kul man kan ha ;)

Sen klockan nio så blev det filmtajm med "Sova med fienden" med Julia Roberts, coca cola, popcorn och raka ostbågar.
Papi fyller år imorgon - hela 48 år. Två år kvar till 50.
Som imorse

Jag: Imorgon fyller ju du år.
Pappa: Jaa....
Jag: Hur känns det att bli gamma...äldre?
Mamma: Snygg räddning.

Kommentarer
Postat av: leni

haha okej vilken tur då;) jag vet bara inte vad som har flugit i mig, jag är typ som 12 år i huvudet när de gäller bill ;p de är ju rätt pinsamt. haha

2008-06-07 @ 02:34:24
URL: http://lenikleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0