"Andas, jag kan inte andas För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig."

En hund jag kände dog för en vecka sen
Och några dagar senare dog hans hundkamrat
Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän
Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli

Texten ovanför tycker jag är det finaste i hela sången, och sången är då Vi kommer att dö samtidigt med Säkert!
Det är också en sån där mysig låt som man bli glad av. Gillar Säkert, lika mycket som jag gillar Hello Saferide. Det är ju samma sångerska liksom ;)
Men Annika Norlin (som är namnet då) har bara mysiga låtar, och hon har som en spreciell röst på nåt sätt.

Låten hittar ni här. Det är inte mycket till video men det är ju låten som räknas.

Kommentarer
Postat av: Malle

vad va det jag skulle titta på?

2008-06-06 @ 13:46:53
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0