An café

En sak som jag verkligen inte fattar är An café!
Jag lyssnade på en låt på youtube, den högst upp, och jag som trodde att dom skulle vara bra.
Jag kan ju inte "döma" dom och säga att dom suger, men jag stängde av så fort dom sjöng kokoko.
Fast inledningen på låten var ju bra och så...

Ifall det är nåt An café fans som läser det här så kommer antagligen hon/han (jag gissar på hon) blir rätt arg på mig när jag frågar detta Är dom killar eller tjejer?
Några i bandet ser jag att det är killar men på en eller två ser jag verkligen inte!
Jag har för mig att alla är killar, men va fan, dom ser ju mer ut som tjejer då än Bill i Tokio Hotel gör!
(fast jag har alrig haft nåt problem med att se vilken kön Bill är, jag vet mycket väl att han är kille, har aldrig haft nåt problem med det)

Men är det nåt An Café-fan som läser det här, kan ni klara dom är sakerna för mig då?
Snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0