Paprikasås = spicy!

Hejsan :)
Idag har jag en sån dag där jag bara är hemma, det är jätteskönt!
Jag har dessutom varit duktig. Jag har dammsugit över och neder våning, jag har städat köket, mitt rum och toaletten.
Just nu sitter jag och äter pastasallad med lax från igår. Mamma sa att jag kunde ta en paprikasås som står i kylen. Men när jag skulle smaka den så tog jag bara litegrann på en tesked. Och det var hett!
Det blev sådär panik att man inte kan andas för att det är så starkt och man häller i sig vatten.
Jag börjar seriöst tro att mamma har nåt emot mig och att hon i hemlighet försöker döda mig.Hmm....

Kommentarer
Postat av: Olivia

svar; visst. :) två tjejer i 15 års åldern. :) hah, ville du veta något mer? ha det bra!

2008-07-23 @ 17:33:21
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0