Pannkakor



Nu är det sommar på riktigt. Det är 30 grader varmt, jag har bikini och shorts på mig. Till lunch gjorde jag pannkakor med glass och sylt - sommarmat! Hehe, enligt pappa är sommarmat långfil och kalaspuffar så i bakgruden på bilden ser man han när han läser tidningen.
Igår åkte familjen, jag och Jenne till min farmor och badade. Eller, jag, Jenne och hundarna badade, inte dom vuxna. Sen på kvällen åkte jag till Anna och var där några timmar med henne, Tora och Elin.

Det var tänkt att jag skulle vara med Anna och Tora idag men Tora skulle till stan och Anna glömde bort. Eller nåt  liknade, ganska lite vanlig, hederlig diss? ;)
Får väl träffa dom nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt att jag glömde!

Jag känner mig som en bajskorv, but i'll make it up to you, right?

Jag bjuder på pannkakslunch hos mig någon dag, du sätter datumet ;) <3

2008-07-27 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0