Nu vinner vi hela skiten!

Tänkte att jag skulle uppdatera er litegrann om hur det gått för oss i Storsjöcupen.
Vi spelade en match igår, mot Remsele, i den matchen blev det 5-0.
Efter det mtachen låg vi tvåa eftersom det andra laget i våran grupp vann sin match med 7-0, alltså blev det målskillnad.
Sen spelade vi en match idagvid tolv, mot ett norskt lag, den vann vi med 6-1, i den matchen gjorde jag ett mål :)
Det är fyra lag i våran grupp, alltså, tre matcher för varje lag.
I den tredje matchen, mot ett till norskt lag, vann vi med 12-1!

Om ni tycker att jag gör lite mål så beror det på att jag är en...skitgörare!
Hehe, men det är faktist så! Jag spelar på yttermittfält, vänster.
Och när vi har anfall ska jag vara med däruppe, ligga högt uppe och vara beredd på passning. Men får det andra laget fatt på bollen ska jag direkt hem och vara med i försvaret.
Prova själv att springa fram och tillbaks på en elvamannaplan så ska ni se hur trött man blir.

Kramkram, nu vinner vi hela skiten!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, man tackar, desamma hörru! :)

2008-07-03 @ 20:49:09
URL: http://tidenfaller.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hoppas ni vinner :D

2008-07-03 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0