Me like donuts!

Hejsan!
Nu sk ni få höra vad jag har gjor idag :) vare sig ni vill det eller inte.
Anna kom hit vid halv elva nån gång. Dom ska ju sälja deras hus så det var visning idag klockan elva så dom fick inte vara i huset. Det var därför hon kom hit så tidigt.
Men jag var duktig och klev upp redan vid nio. Men rostade mackor tittade jag på tv och drack multijuice.
Sen så drygade vi lite framför datorn. Båda två är ett stort fan av spelet Alias Runner. Det är skitkul!
Anna var så snäll och hjälpte mig med att träna på att finta, nicka och såna saker som är bra att vara duktig på til J/H.
Sen gick vi till Ica med hundarna och köpte munkar och påskmust. Haha, nyttigt? Men munkar är faktiskt jättegott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0