Hoppas Ester blir frisk.

Ester är hos doktorn.
Det skulle faktist kunnat vara en helt normal mening.
Om inte Ester var min dator och doktorn inte var min farbror som är expert på datorer.
Han ska ta bort allt, sätta i det igen, och sen prova installera Photoshop.
Ifall inte det här funkar å vet jag inte hur jag ska göra.
just nu sitter jag på pappas dator under trappen, PS finns på den här datorn eftersom jag precis installerade det. Det funkar på alla andra,men inte på min. Det är väl inte rättvisst?

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

hahahaha ne jag menar det :P

Jag använder varken ordet "fans" eller "stor bloggerska" haha :P Och inte tusen miljoner jäkla !!!!!!!! heller för den delen :P hah...

2008-07-06 @ 22:50:17
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0