GOD morgon!

När jag vaknade imorse kändes min näsa som det var gigantisk,
det var helt igentäppt. Min huvud dunkade och varje gång jag svalde kändes det som om någon tog ståltråd och försökte trycka ner det i halsen på mig.
Just nu så dunkar huvudet inte så jättemycket, näsan är fortfarande igentäppt, men inte lika mycket. Och halsen känns rätt så ok.
Just nu älskar jag alvedon och te!
Det är mina kusiner som har smittat mig, dom har käkat penselin i två veckor, är inte säker på vad det är dom har. men mamma sa att ifall jag blir det minsta sjuk så är risken stor att jag också får det. Nåt om lågt immunförsvar...
Jag vill verkligen inte bli sjuk! Jag har inte tid att vara sjuk. Inte på sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch då du får krya på dig :) Snygg blogg =)

2008-07-14 @ 16:02:51
URL: http://nikulaa.blogg.se/
Postat av: fia

Snygg blogg !! Jag har semester men det är inget bra väder ute just nu.. sitter och bokar resa på fritidsresors hemsida

2008-07-14 @ 16:15:07
URL: http://snyggofoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0