Detta har hänt ;

Hejhej!
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, inte sen i förrgår natt faktist.
Men jag har väldigt bra andledningar;

Igår var jag och Tora inne på sportfältet och tittade lite på matcher. Vi var när nästan hela dan och sen på kvällen åkte vi in till stan och var med på invigningen.
När jag kom hem var jag för trött för att sitta framför datorn och jag var ändå tvungen att gå och lägga mig tidigt.

Idag, fyller mams år - grattis! Jag klev upp (eller blev väckt) klockan sex. Vi hade en match mot en norskt lag klockan åtta. Den matchen vann vi med 5-0. Ingan brutna ben (hittills) men det var en tjej som stämplade mig på knät efter att hon hade knuffat omkull mig när jag skulle hoppa upp och nicka - bitch! hehe, eller hur.

Ikväll är det disco! Storsjöcupsdisco :)
Det kommer nog bli den roligaste kvällen på hela sommaren.

Näe, nu ska jag duscha, sen ska jag riva ut min garderob efter nåt att ha på mig.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0