Arn Magnusson

Sitter här och lyssnar på The Killers och gör mest ingenting.
Har kommit in på nån skum chatt-sida där vi pratar om att det är bättre att kalla varann anka istället för idiot...ganska skumt...

Min moster kommer och hämtar upp mig och mormor för vi ska följa med dom till deras hus borta i Lugnvik. Eller så heter det Lundvik. Jag vet inte riktigt, jag vågar inte fråga heller.

Började se på två filmer ikväll...
En fransk film som jag förstod skulle bli pinsam att se tillsammans med mams och paps. Sen slutade dom att se på dem och bytte till Arn - tempelriddaren.
Började skratta när jag upptäckte att den var svensk - hade ingen aing om det.
Men jag började gapskratta när dom sa att han hette Arn Magnusson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0