Iphone

Rörmockaren är här och jag sitter och kollar på Project Runway med nymålade, röda naglar.
Tydligen så ska han kolla nånting på toan...ingen aning om vad.

Idag har jag haft en sån där slappdag som alltid är lila skönt. Klev upp vid tio, kollade på tv, åt frukost. Sen gick jag på en 45-minuters promenad med dogsen. Väldigt...trevligt, speciellt med Håkan och Kate Nash i öronen.
Pappa har skaffat en Iphone. Jag är väldigt imponerad av den, hehe, när jag satt och kollad eigenom den hittade jag inte vart man ringe. Tydligen så var det den stora bilden på en grön lur, men det kunde väl inte jag veta ;)
Eftersom pappa har skaffat en ny "mobil" så får jag "låna" hans gamla som det så fint heter. Om någon på hans jobb behöver den så måste jag lämna bort den. För det är ju trots allt jobbet som betalar hans nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0