Knaprar piller

Jag önskar, önskar verkligen att jag kunde säga att jag mår bra. Men det kan jag inte...eller jo..det är klart jag kan säga det. Men isåfall skulle det inte vara sant. Jag har ont i halsen, i huvudet, och jag har feber.
Dessutom ska jag äta pencelin i 17 dagar! Eller det är inte säkert att jag ska äta i 17 dagar, blir jag bättre behöver jag ju inte äta upp alla. Men jag har iallafall tabletter så att jag kan ta tre om dagen i 17 dagar.
Det är ganska mycket pencelin. Full dos.
Ni undrar förstås varför i hela världen jag ska äta pencelin - jo, nu ska jag förklara;
Jag har haft ett sår på kinden, och nu när jag har varit på läger har jag haft plåster på det såret dygnat runt. Tydligen har värmen och plåstret gjort så att jag har fått en infektion i såret så det har blivit större. Så nu ska jag äta pencelin så att såret och infektion försvinner. Det är inte alls roligt kan jag säga för jag får inte ha plåster på, men när jag ska spela fotboll ska jag har ett speciell plåster som inte gör nånting med såret. Men det är stort och vitt...inte trevligt eller fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0