Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Hejhej! Är hemma nu efter en dag på stan med Anna. Vi åkte in vid tio, ganska skönt att åka in ganska tidigt. Jag var duktig och klev upp vid åtta-halv nio. Det blev mycket önskeshoppning för mig. Men jag tog inte med dom ynka två hundra som jag har eftersom jag planerar att spara dom tills på lördag. När jag ska på stan med mamma.
Men vet ni vad jag har hittat?! En par jättefin, jättefina glasögon. Dom är ganska stora, och liksom...fläckiga. Eller mörka, det är svårt att förklara. Jag hittade dom på herrsidan, eller gubbsidan rättare sagt. Men jag älskar dom! När jag visade dom för mamma kollade hon bara på dom och frågade ´ska dom se ut sådär?´
Nu kan jag vara cool när jag inte har linser i ;) För ni ska inte tro att jag är en sån där som har glasögon bara för att det är fint. Visst, det kan vara fint på vissa, men om jag hade fått välja så skulle min syn vara helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: da sistah

nice med nya brills, bild önskas när du har dem :)

2008-08-08 @ 03:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0