"Jag vet ingen under 30 som tycker att Dylan borde få nobelpris"


Bilderna är inte så jättebra, men det var lite svårt att ta kort när alla stod och knuffade på en ;)




Igårkväll var den bästa kvällen i hela mitt liv! Då spelade Håkan Hellström på scenen på Stortorget på Storsjöyran. Det var underbart, helt jävlafucking underbart! Vi hade otroliga platser, längst fram.

Först åkte jag in med pappa och mina kusiner, men nån gång vid nio lämnade jag dom och mötte Anna och allihopa. Innan Håkan spelade, klockan 0.45, var det Magnus Uggla, Kris Kristoffersson och President-talet. När Uggla var slut gick vi och ställde oss längst fram. Där stod vi i tre timmar och en kvart och väntade. Kris Kristoffersson var otroligt drygt, han stod där och klinkade på sin gitarr och sjöng för sig själv. Men President-talet var lite småkul, och efter det var det äntligen, äntligen Håkans tur! Gissa vad trångt och inklämd man blev. Det var värst innan president-talet, man blev som magpumpad. Men det var det värt och det kände man verkligen när den första låten som Håkan spelade var Tro och tvivel. Konserten slutade nån gång vid halv tre, alltså en timme och 45 minuter.

Hoppas han kommer tillbaka till Yran nästa år!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja vill också se håkan (;

2008-08-05 @ 14:55:16
URL: http://sveasblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0