Jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan

Hej bloggen!
Vaknade vid elva idag, alarm då förstås. Gjorde lite frukost och satte mig framför tv:n. Det är bra att mams och paps har tv i sitt rum för det är mycket skönare att ligga där än i soffan (dom har skaffat en ny, har jag sagt det? Pappa är väldigt glad över den).
Mamma har slått på stort! Hon ska köpa sig en egen dator, en bärbar. Tror dock inte att den kommer att användas till så mycket mer än lägga in bilder och kolla bankkortet.

Är fortfarande sjuk så jag stannar baar hemma idag - ska till Anna imorgon. Nu har ju dom flyttat till lägenheten :)

(Rubrik; från Håkan Hellströms "Här Kommer Lyckan För Hundar Som Oss")

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar; he he he! aa han e bra. Men "bag in da box" e lite roligare :P fast kasnke inte världens bästa :P

2008-08-04 @ 17:41:53
URL: http://mongji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0