But I trip fast and then I lose And I hate looking like a fool I just want your kiss boy


Har fixat om i garderoben, är sjukt nöjd ska ni veta! Förut var det utdragbara lådor i hela, nu kan man hänga upp kläderna. Först tänkte jag att man bara skulle kunna hänga upp, inga lådor alls. Men jag tycker det blev väldigt bra sådär. Den blommiga lådan är mina stora favorit! Köpte den idag på Ixohouse. En pryttelaffär som ligger lite udda till här i Östersund. Men det var jättefin. Ångrar nästan att jag inte köpte någar fler.
Men nu kan jag hålla reda på mina kläder :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du önskade mig lycka till med bloggen :) hade tänkt att använda den senare när jag åker till asien

2008-08-10 @ 00:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0