Äntligen hemma!

Nu är jag hemma! Fattar ni hur skönt det känns?
I fyra nätter har jag sovit på en luftmadrass. I fem dagar har jag klivit upp klockan åtta, ätit dålig mat, och spelat fotboll i fyra timmar om dagen. Vi hade vila mitt på dagen och när man åkte dit så trodde man att man inte alls skulle kunna sova men så fort man la sig ner så slocknade man direkt och svor sen när man skulle kliva upp. Man var jättetrött verkligen. Men man fick ju inte visa det när man tränade. Det var ju en uttagningsläger!

Först blev man ju indelade i grupper slumpvis. Att man kunde hamna vaart som helst, med vilka som helst. Sen på onsdag blev man indelade i nya grupper beroende på hur bra man hade varit på träningarna på måndag och tisdag. Jag hamnde i den bästa gruppen :)
Det var kanske hälften av brunflo-spelarna i den gruppen och hälften i den näst-bästa.
Sen idag spelade vi en match, vår grupp vann med 8-0 ,jag gjorde ett mål :P
Nu har vi fått veta att alla som var i den bästa gruppen har blivit uttagna! Fattar ni?! Jag är med! i J/H-truppen!


Kommentarer
Postat av: sis

stolt över dig

2008-08-02 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0